Richtprijzen voor de grote welsh pony's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

carrotje

Richtprijzen voor de grote welsh pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-11 22:17

Wat zijn zoal de prijzen van een welsh het grote formaat ongeveer stokmaat 1.47m ?
En welke zijn leuke sites om te kijken?

Pippelinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:20

ik kijk meestal op sporthorses.nl heb verder niet zoveel verstand van welshjes

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:38

carrotje schreef:
Wat zijn zoal de prijzen van een welsh het grote formaat ongeveer stokmaat 1.47m ?
En welke zijn leuke sites om te kijken?

Op de verkooppagina van het NWPCS staan altijd wel wat NWR of WPBR ponies te koop. En verder kun je ook rondkijken op de websites van fokkers. Die kun je ook vinden onder "links" op de website van het NWPCS.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:52

Mijn welsh cob, met engelse stamboom was groen en onbeleerd 1500 euro :)
Vond ik opzich te doen, tot een tikkeltje duur. Maar zijn volgens mij wel redelijk normale prijzen tegenwoordig, afhankelijk van papier ja/nee en geimporteerd/niet geimporteerd etc.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:01

Ysselvliedt heeft Welshpony's te koop, verder eens op sporthorses kijken. 5 jaar geleden kon ik een Welshpony kopen D maat, 5 jaar en was 1500 euro. Prijzen nu weet ik eigenlijk niet, hangt ervan af of je een sportpony wilt of niet en wat voor afstammeling de pony heeft. Meeste paarden zijn nu erg goedkoop, maar of dat bij echte raspaarden ook zo is weet ik niet.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: Richtprijzen voor de grote welsh pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:06

ik denk dat de prijzen van een welsh niet heel anders zijn dan bij andere pony's, het hangt ook af wat de pony heeft gelopen, ik denk dat je kunt zoeken van ongeveer 1000 euro, tont 25000 euro. je kun ook op marktplaats.nl kijken, of bij dressuurstal acces