(ik hoop dat ik dit op de juiste plaats gezet heb, aangezien ik me net heb geregistreerd op bokt en nog een beetje verdwaal in dit forum)
Beste arabierenliefhebbers,
Wil jij ook graag dressuur rijden met jou arabier of halfbloedarabier, tegen andere volbloeden en halfbloeden? Dan is hier je kans.
Wordt lid van de dressuur voor arabische paarden (Belgische VZW) en beleef een leuke tijd met andere arabierenliefhebbers. Elke arabische volbloed en halfbloed met minimum 25 procent arabisch bloed kan ingeschreven worden.
dat is super, breng je rawaat mee of weet je dat nog niet?
groetjes
x_Fadigho
Geplaatst: 06-12-11 17:21
Lijkt me supper leuk.. alleen geen trailer om te komen Dus ik wacht nog maar een jaartje, aangezien hij pas onder het zadel is. en nog lang niet wedstrijdklaar.. haha !
hopelijk volgend jaar dan, we hebben ook een proef voor jonge paarden nl.: de training, hier komt ook nog geen galop in. Dus heel geschikt voor een jong paard om ervaring op te doen
Jeannette
Geplaatst: 07-12-11 22:38
Waar zitten jullie in Belgie? Ik ga alle vakanties met mijn paarden naar Belgie( grens provincie Antwerpen en prov. Limburg) Kan ik ook met mijn startkaart uit Nederland bij jullie rijden?
@Jeannette, dat hangt er een beetje vanaf, onze wedstrijden worden over heel Belgie verspreid. Het is het handigste om de kalender in het oog te houden om te kijken waar de wedstrijden op dat moment gereden worden (de kalender is momenteel nog niet vernieuwd).
En ja je kan gewoon bij ons starten als Nederlandse ruiter, zolang je paard maar min 25 procent arabisch bloed heeft.
staat op het programma om terug met Rawaatje te komen. Mevrouw heeft dan eindelijk haar zoveelste embryo gespuugd die de draagmoeder eindelijk heeft aangenomen. No more surrogate mothers voor ons Rawaat, dat is zeker!!!! Als alles goed gaat verhuisd ze 1 dezer weken naar Joelle en wil ik ze heel graag klaarstomen voor nieuw DAP seizoen, want....... groot nieuws... ik ben nu mobiel op mijn eentje. :-D Grappig verhaal. Ik heb een C rijbewijs, maar zo een vrachtwagen is toch niet het meest handige ding, dus had ik bijna 5 jaar geleden beslist een auto te kopen (model jeep) en daarna een trailer, maar ramp boven ramp... mocht daar zelf niet mee rijden, daarom dat Paula soms mijn chauffeur was en vaak op iemand anders, vooral Tom moest rekenen. Mijn vader vindt het dubbel werk om nog eens voor BE te gaan als ik dadelijk CE kan gaan met 1 van de vrachtwagens thuis. Maar het super nieuws..... sinds zaterdag zijn we de trotse eigenaar van een B-rijbewijs camionette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben SUPER blij, nu nog de lessen opnieuw opnemen, maar mobiel zijn we al!!!!!!
Wij kijken ZEER hard uit om terug te komen DAP-en, de leukste en gezelligste dressuurvereniging die er is!!!
Haha dat is allemaal super nieuws Eline. Wel wat minder voor de surrogaatmoeders maar ja, het kan niet allemaal even makkelijk gaan he . Ik kijk er naar uit om jou en Rawaatje terug te zien volgend seizoen . En je bent niet de enigste die de lessen terug moet oppakken hoor, ik lig ondertussen ook al weer een maand stil met de mijne
Katia_L
Geplaatst: 22-12-11 13:32
Heyla! Ik ben zeker geïnteresseerd om met mijn meid deel te nemen aan de wedstrijden, maar zou graag toch wel eens de vernieuwde kalender willen zien, enig idee wanneer die kenbaar wordt gemaakt?
De vernieuwde kalender wordt pas bekend gemaakt als de showkalender en de endurancekalender bekend zijn. Aangezien verschillende van onze leden ook endurancewedstrijden en shows meedoen, probeert men hier rekening mee te houden. Zodra ik weet dat ze er op staan wordt dat hier en op facebook (zie link bij advertentie bovenaan) vermeld.