Hai!

Ik woon nu ondertussen al bijna 2 maanden bij mijn nieuwe familie, waar ik een haflinger pleegmama heb en een welshxarabier grote zus/vriendinnetje!
Zo ziet onze familie er uit als we honger hebben en baasje om eten komen smeken:

Maar vandaag wil ik jullie toch vooral laten zien hoe goed ik overweg kan met mijn grote zus! Jammer genoeg was baasje aan het rijden met onze pleegmama toen we het aller gekst waren, maar we hebben gelukkig nog wat gespaard voor wanneer ze gedaan had met rijden, zodat dat ook eens op camera kon worden vastgelegd!
1 van onze favoriete bezigheden is arbeidsinspectie uitvoeren. Kijken of baasje wel genoeg mest opruimt, of ze wel de goede mest opruimt en of hij nog wel zo lekker vers ruikt als toen we hem net gelegd hadden:

Om dan liefst 5seconden later de kruiwagen omver te duwen als we niet tevreden zijn met het resultaat

Wat we ook graag doen is samen genieten van een goed hapje gras! Normaal mogen we enkel op een strookje gras, maar vandaag werden de paaltjes verzet

Maar om te bepalen wie het lekkerste gras krijgt houden we dan altijd een race, die ik natuurlijk win

Marieke gaat dan altijd lief kijken naar baasje, zodat zij misschien toch haar zin krijgt...

Maar dat laat ik natuurlijk niet zomaar gebeuren! Ik ga in de tegenaanval!

Tadaa, ik heb Marieke verslagen! Kijk hoe verslagen ze er nu uitziet

Dat vraagt om een winnaarsronde!

En op deze manier heb ik toch gekregen wat ik wou: de beste plek om gras te eten

Al is er jammer genoeg zóveel gras, dat Marieke er weinig of niets van merkt.

Jullie zien het, mijn leven hier is echt een strijd, maar echte haflingers weten het allemaal:
"We are the champions, my haflingerfriends..."