Ik heb een tijdje een fjord gehad genaamd Vicstein, hij is volgensmij naar een handelaar gegaan dus ik heb eigenlijk geen idee waar hij terecht gekomen is en ben wel benieuwd waar hij nu is.
Dus vandaar, kent iemand een fjord genaamd Vicstein? Hij zal nu zo rond de 9 jaar zijn.
Als het een stamboek fjord is is hij nu 11, misschien kan je het stamboek bellen om te vragen of hij ingeschreven is en op wie zijn naam hij nu staat. succes
Ik weet wel iemand die een fjord Vicstein heeft gehad. Ik weet niet wanneer hij verkocht zou zijn? Deze Fjord is namelijk voor oktober 2009 (kan ook langer geleden zijn) alweer door verkocht. Hij was van een oudere meneer in Drenthe welke meerdere Fjorden heeft gehad, hij had ook een Tinkermerrie welke ik vanaf okt. 2009 heb verzorgd. Ik ben daar afgelopen zomer mee gestopt, maar heb eventueel nog wel een mailadres voor je denk ik...
Haha, daar heb ik hem toen van gekocht Die tinker die stond er toen ook wel volgensmij. Is zowizo wel 3-4 jaar geleden. Die man had Vicstein zelf gefokt.
Kan zo zijn, ik heb geen idee. Helaas is de Tinker vorig jaar mei heel plotseling overleden... Heb toen haar dochter nog verzorgd, maar vanwege de afstand en relatie met de eigenaar (of meer die tussen hem en zijn paarden) is dat uiteindelijk stuk gelopen helaas...