ik ben gevallen voor dr hoge knuffelgehalte ivm mijn borderline waren we echt opzoek naar een knuffel paard , een paardje waar ik mijn gevoel bij kwijt kan.
maar ooit stapritjes maken de bossen in zou ook erg fijn zijn en bokt is ideaal om achter het verleden van veel paarden te komen
Jeetje weer een nieuwe eigenaar, die heeft er in de afgelopen tijd toch wat gezien.. Gefelciteerd, ik hoop dat ze nog heel lang bij jou mag blijven
5 mei 2010, bij de Hertoghoeve, hoogdrachtig van dochter Floor
mf1979
Geplaatst: 30-11-11 23:09
Joyce staat sinds kort weer bij mij, ik heb haar van MP gehaald vier weken terug. Ik heb haar in 2010 van de Hertoghoeve gekocht met hele mooie lange manen en dikke staart. Ik moest haar verkopen omdat ik de stallen moest afbreken op last van de gemeente (winter 2010). Het vroor 10 graden onder nul en ze stond op een verharde uitloop. Niet ideaal voor een drachtige merrie. In de kou zonder schuil mogelijkheid. Ik heb haar toen verkocht omdat ik geen plaats meer had voor haar. De leuke boerderij waar ze naartoe zou gaan bleek een handelaar te zijn en daarna is ze naar mensen gegaan zonder verstand van paarden en vooral niet van veulens. Haar prachtige veulen is 5 maanden niet in de hand geweest en had nog geen halster omgehad toen ik hun ging halen. Ik heb haar opgehaald en haar goed bijgevoerd en hoop een goed thuis voor haar te vinden. Ze is super lief! Maar ik heb haar alleen terug gehaald omdat ik medelijden had met haar en ze beter verdiend. Het is zeker geen super rijpaard meer maar geniet van aandacht en gaat graag naar buiten om een rondje te stappen, dit is wat ze hier laat zien. Vrolijk lief paard met veel liefde voor haar veulen en veel respect voor de mens.
uiteindelijk kreeg ik vandaag telefoon , ik moest snel een besluit maken , anders ging joyce naar een ander. die had ze net aan de telefoon gehad..
mijn vertrouwen in het verhaal dus gelijk weg , en helaas afgezien van de koop,
Tinker11
Geplaatst: 01-12-11 22:27
Huh? Ik snap het verhaal niet? Eerst zeg je dat ze zaterdag naar jou komt en daarna zeg je dat jullie nog moesten beslissen.. Is wel normaal toch? Als ik een paard te koop heb kan je m ook niet elke evt koper 3 weken bedenktijd geven dwn loopt ie er namelijk over 5 jaar nog..
nee ik moest niet bedenken.. maar wil;de wel zeker weten dat haar verhaal klopte.. joyce zou te berijden zijn en 2 pb's vertelde me dat dit absioluut niet mogelijk was.
dus dat wilde ik zeker weten.
als je ene paard verkoopt moet t verhaal wel kloppen.
en ik heb geen 3 weken bedenktyd gevraagd we zijn wezen kijken , deal gesloten en morgen zou ze opgehaalt worden