Haar afstamming is Gribaldi x Cassanova (v. Lucky boy xx) x Sebastiaan (v. Vesins xx) x solied.
Ik zoek een hengst die liefst maat vererft en beweging. Ze heeft overigens geen "slap gribaldi" beentje. Ik zou wel wat meer buiging in het voorbeen willen zien en deze zou naar mijn mening wat langer mogen zijn. Ik wil een Hengst welke bot vererft. Het karakter van de merrie is erg goed en van haar moeder ook.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden dat er verbeterd kan worden aan haar exterieur. (het is natuurlijk vrij moeilijk beoordelen omdat ze nog maar 2 jaar is op de foto's). En met welke hengst jullie dit denken te verbeteren.
Ik zelf had al wat hengsten in gedachten.
Namelijk de hengsten Rhodium en Tango.
Rhodium vanwege de afstammelingenkeuring. En tango vanwege zijn bloed Jazz x contango. Ik zou het liefst voor Contango gaan. Helaas kan dit allen als ze ster is en zover zijn we nog niet.
Hier een foto van haar:
voor meer foto's zie dit topic
[LK] EXTRA! Fotosessie van Unique (Gribaldi)
Ik hoop dus op een discussie waarbij passende hengsten worden aangedragen, liefst met motivatie. Ik wacht niet op een discussie of ik deze merrie wel of niet zal laten dekken. Dat weet ik pas als het zover is.