Informatie gezocht over de hengst Luxels Oldenburg GGK.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Informatie gezocht over de hengst Luxels Oldenburg GGK.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 21:07

Hallo, omdat ik sinds kort de hengst Luxels rij, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wat die allemaal heeft gedaan, en of die nakomelingen heeft en wat die nu doen kwa sportstand. Wie o wie kan me wat wijzer maken over deze topper wat ik rij? Hij is voor 4 maanden terug bij ons op stal gekomen, en hiervoor heeft die in de UK gestaan.

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 00:06

Navidad

Re: Informatie gezocht over de hengst Luxels Oldenburg GGK.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 00:18

Dank je wel voor deze info, hier ben ik al blij mee. Ik ga zeker eens contact opnemen met de fokker. Ben wel benieuwd wat die allemaal precies gelopen heeft, en vooral met wie die de sportstanden heeft behaald.

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 00:21

Spekenbrink is overleden maar ik geloof dat zijn schoonzoon het heeft overgenomen

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 00:27

Klopt, dat las ik net bij "nieuws". Op de website..

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 00:31

De stoeterij is vlak bij u in de buurt in Enter

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 16:25

Klopt.. Vandaag ook even wat info gevraagd aan de huidige eigenaar. Klopt idd dat die bij stoeterij de els is gefokt. Hij zou international gesprongen hebben, en intermediar dressuur hebben gelopen, maar dit moet nog bevestigd worden, in de zin van 100% zekerheid, internationaal gesprongen dat klopt..

Nu is mij de vraag kan ik de sportstand van dit paard opvragen bij de knhs? Ook al heeft die in het buitenland gestaan? Of bij de FEI bijvoorbeeld?

Ik vraag me ook af of ik iets van nakomelingen van hem kan vinden.. EN ben wel benieuwd wat die nu doen in de sport.. Hier ga ik idd contact over opnemen met de fokker of hij hier wat over weet? In iedergeval met de els.. Ben wel benieuwd.

Ik heb er verder nog niet zoveel verstand van (fokkerij) En moet mijn wegen er nog in vinden wat dat betrefd.