Janey's EYES of Nanette van Odoorn en de bal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

haboshof

Janey's EYES of Nanette van Odoorn en de bal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-11 11:03

Janey werd gescand nadat Nanette v O in is geslapen op 33 jarige leeftijd. Het eerste wat we zagen op de scan, was een hoofd met heel duidelijk ogen. Vandaar zijn naam.
Hij werd 26 juli geboren.
Zijn liefste speelgoed is een bal. Eerst had hij een blauwe, maar die heeft hij gesloopt.
Afbeelding
Afbeelding

En nu heeft hij een mooi rooie. Dat was even wennen.
Hier veilig achter mammie
Afbeelding
Van een afstandje kijken
Afbeelding
En dan durft hij weer, op de achtergrond kijkt oma Prisette van 32 jaar oud, toe.
Afbeelding
Het is echt een leukerd,veulen met humor.Ik had nooit verwacht dat ik deze kleintjes zo leuk zou vinden.
Afbeelding
Afbeelding

CloudDancing

Re: Janey's EYES of Nanette van Odoorn en de bal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 09:16

Wat een schatje. En wat leuk dat je jong en oud zo bij elkaar hebt lopen. Die oudjes kunnen die kleintjes mooi opvoeden.
Dat doet onze oude shet ook. Die is nu 26 dan, dus wel jonger dan die van jou, maar toch grappig.
Leuk veulen :)

haboshof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 09:39

Dank je wel.
Hij loopt nu met echt oude taarten. Prisette van 32 , Sarouschka van 30 , Vroukje van 28 en zijn moeder is 17. Maar hij mag straks na afspenen in de groep met jongeren. Dat zijn 8 stuks en die zijn tussen de 3 en 30 jaar oud. Ik weet het , hij heeft geen heel jong spul om mee te spelen, maar hij loopt dan wel in een groep merries en een ruin. Dus hij wordt wel opgevoed en ik verwacht dat de ruin ook wel met hem zal spelen en de drie-jarigen ook. Nu speelt hij ook wel, maar de tantes zijn wat mopperig. Toch ook wel boven verwachting lief en geduldig met hem hoor. Hij mag eigenlijk alles, alleen als het hun te lang duurt, dan jagen ze hem weg. Maar gelukkig heeft hij dan ook nog zijn bal.Trouwens hij is nu het liefst bij tante Prisette, die volgt hij meer dan zijn moeder, zij is alleen goed voor af en toe een slokje.