Op 11 november wordt er door ICS Nederland een keuring georganiseerd op de markt van St-Lievens Houtem (België). De stad schenkt ieder ingeschreven paard een bedrag van €20.
Het wordt vast weer een erg gezellige dag!
Ik was benieuwd of er mensen van Bokt komen/meedoen. Wijzelf denken er over om deel te nemen met onze jongste aanwinst, of eventueel ook 1 van onze (of beide) merrieveulens.
Oona
Geplaatst: 03-11-11 22:24
Oh leuk, dat is niet zo ver voor mij, misschien kom ik wel eens kijken. Om hoe laat start het?
maakt dat uit dan? dianne iig niet want die viert Julia's verjaardag zie hierboven denk Rik, Piet en Marijke ofzo
julian
Geplaatst: 08-11-11 09:36
Citaat:
Een ander stamboek had afgebeld ivm te weinig inschrijvingen.. We werden deze week nog gecontacteerd en uitgenodigd om er een keuring te organiseren. ...
hahaha hier moet ik wel om lachen, geloof je hetzelf ?
euh... ja Piet kreeg telefoon of wij het nog zagen zitten om op zo korte termijn een leuke keuring op poten te zetten. We hebben er eerst over moeten nadenken, omwille van het feit dat het uiteraard deze week al is én dat we 3 weken geleden nog maar pas keuring in Oosterzele hebben gehad, wat redelijk bij Houtem in de buurt ligt. Maar uiteindelijk hebben we toch toegezegd omdat we weten dat veel leden de keuring in Houtem echt geweldig vinden.