trekpaardenfans gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miepie77

trekpaardenfans gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 20:42

Ik rijd sinds kort een Ardenner Trekpaard van nu 11 jaar, ze is niet zo heel groot ik denk 1.55m wel lekker breed :+ Sarah is een stekelvos, ik had het niet verwacht, aangezien ikzelf altijd sportpaarden heb gehad dat ik haar zo leuk zou vinden, ik rijd haar 4 keer in de week en ben de enige berijdster.
foto's van haar moet ik nog even een keer de tijd voor nemen.
Nog meer mensen hier die een trekpaard hebben of rijden?
Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen, we vallen toch op met onze dikbillen op stal immers :P

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:03

Op het subforum BKR kun je allerlei vragen kwijt over dit paardenras. Het algemene topic RPA is hier niet voor bedoeld.
Ook heb ik het idee dat je van dit topic een soort verzameltopic wil maken met als onderwerp trekpaarden. Het aanmaken van een verzameltopic is enkel toegestaan na overleg met een moderator (met daarbij natuurlijk het moderatorteam). Dit om te voorkomen dat er een wirwar komt van verzameltopics op Bokt.
Vandaar ook dat ik dit topic op slot zet. Met als tip om eens op het subforum BKR te kijken :)