Ze is nu 6 maandjes oud en we hebben haar vorige week zondag opgehaald. Gelukkig is ze helemaal dikke mik met mijn andere kruising Saffron, een haflingerxappaloosa (jaja, we kiezen ze wel uit

Hier haar eerste topic:
[KS-ITP] [fjordxfries] Orlaith - de nieuwe aanwinst van mijn vriend
Ze vindt alles nog erg spannend, maar is ook ontzettend nieuwsgierig. Ze volgt Saffron ook op de voet, wat het voor ons erg makkelijk maakt om haar uit de wei te halen.
Saffron let ook erg goed op haar en neemt zijn rol als pappa erg serieus

Hij is alleen wel toch een beetje jaloers. Als mijn vriend en ik bij hem zijn mag ze niet te dichtbij ons komen. Dan krijgt ze een waarschuwing.
We gaan nu regelmatig in de weide vlakbij haar zitten, Saff blijft dan lekker dooreten waardoor hij niet zo op ons let. Ze vindt ons dan toch wel erg nieuwsgierig en komt steeds vaker kijken. Zeker als het andere veulen in de weide over ons heen hangt om te knuffelen zijn we wel erg interessant

De afgelopen week ook veel foto's gemaakt, hier een klein overzichtje

De tweede dag mocht ze samen met Saff de ruinenkudde in, ze snapte in t begin niet helemaal dat het touwtje open was en naar het andere weiland kon

Van de week dus wat leuke fotootjes gemaakt in de grote kudde, ze heeft het erg naar haar zin en de paarden vinden haar steeds leuker

Zo vind ik ze meestal

Knap koppie

Donderdagavond toch maar even haar halster afgedaan

Speknekkie

'Kijk daar komt mijn pappa aan

'Pas op! MIJN veulen

Even besnuffeld worden door een weidegenootje

Saffron in het mooie herfstzonnetje

Soms kwam ze iets te dichtbij

Haar mooie zebrastreepjes, aalstreepje en dikke lange staart

Lekker op dr gemakje eten in de weide

Tot de volgende keer