Ik ben al 2 jaar een trotse eigenaar van Een 2 jarige SantanoX Krack c merrie. Ze heeft een super fijn karater en lekker ruime bewegingen. Ze is nergens bang voor (helaas ook niet voor het stroom draad). Het is echt een Joekel van een paard ze is nu al 173!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie van jullie heeft ook een nakomeling van Santano? wil je dan ook wat info er bij zetten zoals stokmaat karater
en evt ook een foto? Groetjes!!
Sybriich
Geplaatst: 14-11-11 22:58
Hallo,
Ik heb al een tijdje geleden gezocht naar een actueel topic van Santano nakomelingen en nu is er eindelijk een te vinden! Wat leuk. Ik ben sinds Februari in het bezit van een Santano x Goodwill x Ahorn, een merrie uit Juli 2006. En ook een Joekel, als 3 jarige 1.67 en nu als 5,5 jarige 1.76m.
En zeker een madam met karakter, ontzettend sterk en doet alleen waar ze zelf zin in heeft. Dit levert natuurlijk ook vaak miscommunicaties op maar een erg leuke uitdaging en ben benieuwd wat er verder nog uitkomt.
Heb der begin oktober voor het eerst mee gehad op wedstrijd en inmiddels L1+3. (1x B gestart, daarna L1) Ook op wedstrijd doet ze waar ze zin in heeft en luistert ze alleen naar mijn voorlezer. (afwenden en stappen en mevrouw gaat de bocht om en stappen) Nog niet echt ideaal maar goed, we zijn pas net begonnen.
Ik zal proberen wat foto's te plaatsen, hopelijk lukt dit.
ik heb 2 jaar geleden met een santano hengst gewerkt, hij was toen 3 en kwam toen net uit het land en was als ruim 1.70. Hij ging dan elke dag in de molen en dan moest je hem altijd als 1e in de molen zetten want als je met hem moest wachten bij de molen brak hij altijd los en rende dan weer terug naar stal. Ik heb helaas geen foto's maar lijkt heel erg op de merrie van Sybriich. Ook qua bouw.