Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar. Het schijnt dat hij ondanks alle negatieve publiciteit toch nog wel wat gedekt heeft.
focht
Geplaatst: 06-11-11 00:25
ik heb gedekt met cover story gepaard met een pref ster merrie van kennedy. Hij komt uit een super stam nog even afwachten
DiamondHorse
Geplaatst: 18-01-12 23:09
uletje schreef:
Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar. Het schijnt dat hij ondanks alle negatieve publiciteit toch nog wel wat gedekt heeft.
Hoogst waarschijnlijk heeft van Norel, Cover Story bij een aantal van zijn eigen merries gedaan om iig een aantal veulens te hebben voor de afstammelingen keuring!
Rensjee
Geplaatst: 03-05-12 21:29
Sinds 30 april hebben wij een veulentje van cover story. Komt uit een uphillxSky dancer
heb alleen foto's van de eerste 3 dagen... en ik ben niet goed in foto's maken. Meneer is ontzettend veranderd en bijgegroeid... hij was ook tien dagen te vroeg. Vrijdag/zaterdag worden er als het goed is mooie foto's gemaakt, zal ze dan ook wel even plaatsen!
Edit: Krijg ze niet geupload, geen idee waarom. Probeer het van de week nog een keer!
Alenthe05
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 11:38
Wij hebben ook een hengstveulen van Cover story. Uit een sport dr Argentinus x keur pres Nepal x Senner. Fokfamilie 208. Hij is bruin met 2 sokken achter. Een sterk veulen. Zit mooi in mekaar. Kennissen hebben een vos merrie veulen. kol en 2 sokken achter. Ook een heel knap veulen.