hoe ziet Rober eruit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jarmo

hoe ziet Rober eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 12:01

Rober,de vader van mijn pony Carola,[img]file:///C:/Users/gebruiker/Pictures/Knipsel.PNG[/img]

Ik zou graag weten hoe hij eruit ziet,
hij is: een secite A
zwart5 en 1.15 cm, mijn pony is al best oud maar dus weet ik niet of hij nog leeft, hebben jullie eenn foto van hem?

xxxx

Diane_Basje

Re: hoe ziet Rober eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:16

Misschien Marian Spruyt van High Flown even een mailtje sturen. Het is namelijk de opa van High Flown's Viper. Misschien weet zij meer.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:17

link doed het niet :+

Jarmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 17:58

die link moet je kopieren , ik snap niet echt hoe je dat moet doeeen C:/Users/gebruiker/Pictures/Knipsel.PNG

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:03

Je moet je foto uploaden op bijv. tinypic.com, je kan niet een foto zo uit je bestand kopieren en op een site plaatsen.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:49

Er zijn wel foto's van Rober. Ik weet nog goed dat hij als driejarige 1A stond. Goed bewegend hengstje, veel uitstraling toen hij drie was, maar voor de tegenwoordige tijd had hij wat meer massa moeten hebben.

Ik heb de moeder van Rober ook goed gekend, net als de grootmoeder. Rober had nog twee goedgekeurde halfbroers, Caspar en Maaskant's Jurgen. Als Rober nog leeft, is hij 32, dus die kans is redelijk klein.