Eerst even de gegevens over het paard:
Naam op paspoort: Ber Marshovski
Roepnaam: Joris (Wat ik voor het laatst heb gehoord is Justice)
Leeftijd: 18 jaar (24 maart 1993)
Stokmaat: 1.51m
Kenmerken: Super lief en aanhankelijk paardje. Heeft Artrose in alle vier de benen! Heeft enkel een klein witte stop op zijn voorhoofd.
Wegens prive redenen heb ik mijn paardje, weggegeven aan een mevrouw. Wij hadden afgesproken dat Joris bij haar zou kunnen blijven en van zijn oude dag kan genieten. Zij zou hem af en toe rijden en ALS hij ooit bij haar weg zou moeten. Dan zou mevrouw het direct aan mij doorgeven, en mij de eerste keuze geven.
Maar helaas, Joris heeft daar hoogsten 4 maanden gestaan. Zij heeft, zonder mij op de hoogte te brengen, hem op Marktplaats gezet en zonder twijfel aan de eerste beste kijker verkocht. Joris is mee genomen naar Belgie (hamont-achel). Ik had deze mevrouw gebeld en een afspraak gemaakt om bij Joris te komen kijken. Maar toen ik daar aan kwam stond hij er niet. Zij vertelde mij dat Joris mee is op buitenrit op een manege daar in de buurt. Ik ben aan het zoeken naar maneges daar in de buurt en ik kom maar op 1 western manege. Ik heb hun gebeld maar zij kennen de pony Joris, of tewel bij haar Justice niet.
Mevrouw uit Hamont achel zou mij op de hoogte houden over Joris, maar haar telefoonnummer bestaat niet meer. Ze reageerd niet op emails en brieven die ik haar stuur. Mijn moed is op, en ik betwijfel het of deze mevrouw wel echt de waarheid heeft gesproken.
Wie o wie heeft dit paardje gezien afgelopen 1,5 a 2 maanden?? Vermoedelijk staat hij in Belgie (hamont-achel) Maar zeker ben ik er niet meer van! Als ik dit had geweten dat mevrouw uit Wervershoof de intentie had om mijn paardje door te verkopen, was hij zeker niet bij haar terecht gekomen!
Hier een foto van deze topper:

Ik hoop dat iemand nieuws voor mij heeft !