x

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

harmony12

x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 09:02

:)
Laatst bijgewerkt door harmony12 op 25-03-22 18:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Pien28

Re: opnieuw inrijden voor de winter, zou het nut hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:42

Waarom lukte het een maand geleden nog niet?
Als je haf fit is zal ik het rustig! oppakken.
Afwisselend werken.
Het is nog een jong paardje.
Genoeg wat je kunt doen; af en toe in de bak , een stukje buiten rijden, grondwerk,
Zet eens wat gekke voorwerpen in de bak en loop daar langs met haar.
Daar heb je nu de tijd voor en kan je ook doen als de bak slecht is.
Ik weet niet hoe je paard is gehuisvest maar als ze op stal staat zal ik zeker wat gaan doen met haar.
Als ze echt niet goed in haar lijf zit zal ik haar persoonlijk in een opfok oid doen

harmony12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 21:12

:)
Laatst bijgewerkt door harmony12 op 25-03-22 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

ZoOra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 14:42

Bij mijn verzorgpaard ga ik gewoon door met inrijden voor de winter, uiteindelijk moet er in de winters er na ook met der gereden worden. Het is wel zo dat idd in de winter het weer slecht is en de bak vaak nat is. Ik kijk dus gewoon naar hoe de bak is en het weer, lukt het die dag dan gaan we aan de slag. Lukt het niet dan is het gewoon knuffel tijd :) Ik wil het bekijken van keer tot keer ze is nog jong 3,5 en kan knuffel dagen best gebruiken,vindt ze heerlijk trouwens :) Ik ben wel van plan (in het mogelijke met winter weer :brr: ) het wat te onderhouden wat ze dan kan. Zodat we het na de winter niet weer overnieuw moeten doen. Voor mij is het dus gewoon rustig verder gaan tot de winter er echt is en dan in het mogelijke onderhouden en véél knuffelen <3

x

haffylover

Re: opnieuw inrijden voor de winter, zou het nut hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:47

idd wat ZoOra al zegt en als het dan te net is kun je er ook voor kieze ene buiten ritje te doen dan kun je der ook veel leren zoals bepaalde bochten tempo wisselingen.

Ik heb met mijn haflinger in begin het probleem gehad der niet inde bak kon rijden want dan bleef ze simpel weg staan maar buiten liep ze wel. Dus heb toen veel dressuurmatig buiten gereden en nu kan ik prima bak werken pony loopt ook keurig kwa dressuur maar heb haar ook veel op been geleerd