te koop warmbloedpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zina1

te koop warmbloedpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 23:02

Sorry ik vindt erg tries maar hebben geen keus
Daysi gaat weg beter voor Daysi dus jullie weet dat mijn man ongeval gebeur met motto s2jaar geleden en mijn man kan niet goed met daysi rijden die heeft veel pijn aan been en voet die heeft geen kracht voor rijden die been heeft dubbelbreukbeen metaal
daarmee mijn vriendin rijd op Daysi 2 keer perweek maar mijn vriendin zelf die heeft ook 3paarden zelf rijden
daarmee wij zoek lieven voor Daysi naar ander baasje zoeken waar die veel plezier om Daysi om rijden en aandacht snuffel
Daysi luister goed en rijden ook is bijna 7jaar en die heeft papier wij hebben heel duur gekost
dus prijs vraagt 3000 euro
Afbeelding

die foto wit bruin paard warmbloedpaard

driebergen

Re: te koop warmbloedpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:05

ehhh.... u zegt????

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:06

klopt niet volgens mij....

Ik tem even

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:07

Het is inderdaad een beetje een onsamenhangend verhaal, daarbij staat het helemaal verkeerd, het hoort op het Eenmaal=Andermaal gedeelte van Bokt. Daar kun je alleen op plaatsen als je meer dan 25 nuttige posts hebt geplaatst in andere topics. ik zal even TeMmen.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:12

Topic kan zo idd niet verplaatst worden, TS heeft ook niet genoeg berichten, hier een slotje en TS krijgt een PB over wat de bedoeling is.