ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik zag nog een soort zelfde forum hier, ook over dekken..
Ik heb een leuke pony van 1.42.. een supper leuk ding, alleen al wel 18 jaar..
Ze is nog wel heel fit, en kan nog dagelijks bereden worden.. en maakt ook grote bos ritten ect.

Ik heb al besloten om haar te laten dekken, want ik ben er van overtuigd dat het kan! (DA is geweest. )
En de vader van mijn vriend zit ook in de paarden wereld, en heeft pas nog een veulen gekregen van een 21 jarige merrie..
Ook de eigenaar van de hengst waar mee we haar willen laten dekken, heeft een veulen lopen van een 19 jarige pony

Ik ben er dus wel van overtuigd, en ga dit dus ook doen, ik verwacht geen reactie's van ik zal het niet doen omdat.. want dat is gewoon niet mijn vraag..
Wat nu wel mijn vragen zijn:
De merrie is 1.42 en de hengst is 1.58 gaat dit?
De merrie is 18, de hengst is 23??
De merrie is een new-forest met arabiers bloed.
De hengst is een volbloed arabier. (goedgekeurde.) (en is er een of andere stamboom site van de arabieren zodat ik hem kan opzoeken, aangezien ik denk dat goedgekeurde wel worden opgeslagen in een of ander systeem?

En de hengst is nederlands kampioen geweest, ZZ zwaar en Z springen, mischien kent iemand deze hengst? zijn roep naam is brem, mijn zusje rijd er al zo een jaartje op bij die meneer

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en tips kunnen geven!
tips zijn altijd welkom!

hier een fotos van de hengst:

en hier een paar foto's van de merrie

Jullie reactie's en tips ect zijn welkom!

Het veulen is voor ons zelf bedoelt, niet voor de verkoop!
Groeten Anne.