Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. Nu doet hij het heel erg goed, we starten inmiddels L1 (+5 in twee wedstrijden). Ik herken hem wel een beetje in het verhaal van hayka; mijne is ook heeel schrikkerig en wordt snel bang. Bokken doet ie niet meer, dat is hem goed afgeleerd. Maar als er niks engs is, is ie hartstikke lief en rustig en hij wil graag voor je werken. Heb er een ontzettend fijn paard aan (met geweldige gangen!). Die van mij is donkerbruin, trouwens.
?
hij is nu ongeveer 2 maandjes onder het zadel, en doet het heel erg goed. Ik herken hem juist helemaal niet in het verhaal van hayka
mijne is juist helemaal niet schrikkerig of snel bang. Maar als er niks engs is, kijkt die wel met van die grote ogen: OOO WAT IS DAT?
Wel herken ik me erin dat hij vrij eenkennig is
Maar al met al heb ik er een super fijn paard aan met super geweldige gangen!. Die van mij is zwart met een kolletje en een snep en 3 witte voetjes
BETUWE schreef:Wij hebben ook een Painted Black, hij is nu 8 jaar oud en Z1 dressuur.
Alleen is hij pony gebleven, Painted Black geeft kleine paardjes door.
Verder is hij erg brutaal, maar heel koel in zijn hoofd. Hij is best wel arrogant.
Schrikt niet, maar bokt veel en makkelijk vooral als hij aan het werk gezet wordt.
Het is een pony met mooie gangen.
Hij is best eenkennig, en niet makkelijk met opzadelen en bij de hoefsmit.
verder doen we er soms ook me crossen maar dan is die wel erg moeilijk rond terijden
[ Afbeelding ]
tinaaz schreef:Hier ook iemand met een painted, zie profiel. Het is geen gemakkelijk paard, heel snel slaan en hoefsmid is een drama. Alles moet opgelost worden met rust, anders flipt ze helemaal. Toch gaat het steeds een stukje beter. Wel werkt ze erg graag, we zijn nu alleen nog maar aan het longeren. Ondanks dat het soms wel heel spannend is allemaal doet ze wel haar best.
Ook dit dier blijft waarschijnlijk een e pony/klein paard.