nu geprobeerd alleen met hem naar buiten te gaan maar dat wil hij dus echt niet.
gaat bij ons de brug over bedenkt zich gelijk draait om en loopt gewoon terug dan kan je trekken en schoppen wil je wil hij loopt gewoon door
een echte haf dus.nou was hij toen hij bij ons kwam super rustig en relext en was er niets aan de hand maar nu na een paar weekjes word hij seeds drukker.
hij staat samen met 2 merrie's op stal 1 merrie kan hij het totaal niet mee vinden en zij bijt hem dan ook geregeld maar de andere merrie is echt zijn grote liefde en verliest hij als het even kan geen moment uit het oog.
zodra je hem bij haar weg haalt om te gaan poetsen word hij heel erg onrustig draaien en heel erg hard hinniken.
dat draaien draait ook uit op mij pletten tussen hem en de stal deur want hij draait van links naar recht.
ook met naar de bak lopen krijgt hij super grote neus gaten en doet net of hij op super eng en vreemd terrein is terwijl als hij daar samen met zijn vriendin loopt er niets aan de hand is.
nu wil ik graag weten hoe zou ik dat nou aan kunnen pakken dat hij niet meer zo gericht is op zijn vriendin en ik me niet steeds helemaal gek schrik als hij voor de zoveelste keer staat te hinniken.
dat doet hij niet 1 keer maar rustig 8 keer in een kwartiertje en niet zo zuinig zacht ook haha.
groetjes mies