Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en het is ook gewoon heerlijk om lekker te tutten
Ze ging altijd languit in het stro slapen
maar wilde 's ochtends toch ook wel altijd graag weer naar buiten
maar op zich kwam ze savonds ook altijd wel vrijwillig naar t hek maar dan wist ze ook dat er binnen weer eten was
en de stallen gebruiken ze nu het meest tegen de zon/ beestjes verder staan ze voornamelijk buiten.
Roadrunner01 schreef:een tinker staat liefst 24/7 buiten en extra zoals voeder wortels is mijn tinke helemaal gek op en onbijt koek ook en mijt heb van me dier arts potje gehad met spuitje achter sokken spuiten 6 maanden doen en hij is er zo 2 jaar vanaf en bijvoer hebben tinker,s niet echt nodig goed weide gang en wat hooie maak je ze al blij en deken hebben ze ook niet nodig ze hebben zelf lekker dikke vacht en als hij nooit hoef ijzers heeft gehad hoef je dat ook nooit te doen tinke heeft erg stevige hoeven heel veel plezier ermee

)... Anderhalf uur komt meer in de buurt. Vlechten eruit halen, uitkammen, vlechten erin doen. Nu heeft hij behalve lange manen ook echt een giganitisch dikke bos. Dus vooral bij de haaraanzet is het flink wat werk om het goed uit te borstelen. Ik doe het wel maar eens in de 4/6 weken. Maar dan heb je de sokken en staart nog niet gehad. Met die staart ben ik ook minstens een uur bezig om hem helemaal uit te kammen. En de 4 sokken bij elkaar opgeteld ook.

(geen idee nog hoe ik dat ga doen straks hihi)
Soms is het toeval dat je het juiste paardje tegen komt...
Ik wilde een bonte tinker. Zo''n mooie zwart/wit gevlekte. Koop ik een wit/zwart gevlekte die nu helemaal wit is en een zwarte