Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Karina schreef:Keuring in België is in Gesves. Wij gaan op zondag naar de hengsten kijken. de belgische vereniging is nooit zo up to date op de website wbt het programma, maar je kunt er van uit gaan dat het ongeveer hetzelfde is als het programma van 2010 wat er wel nog op staat.
9 oktober in Ermelo breng ik mijn Zamora voor in de rubriek Gereden merries.
Alik schreef:Ik ga niet naar Gesves maar wel naar Ermelo.
Ik neem mijn merrie, Pahola, met haar veulen, Guda, mee, ze doen mee in de rubrieken, merrie met veulen, best in NL gefokt veulen en gereden merries.
Ook lopen ze nog mee in de verkooprubriek, het veulen Guda is te koop.
Mijn 3-jarige hengst, Diaz, gaat dit jaar niet mee, ik ben helaas niet in de gelegenheid om hem ook mee te nemen.
Alik schreef:Nee ik weet dat het vooral ook een kwestie van smaak is, ik wilde alleen met de foto's aangeven dat Diaz geen bolling had als veulen en nu als 3-jarige toch aardig convex is. En Guda heeft nu als veulen wel een bolling tussen haar ogen dus ga ik er vanuit dat zich dat ook verder ontwikkeld.
Toen ik mijn merrie kocht was ik ook blij dat ze geen convexe lijn had maar ik moet zeggen dat je er wel aan went en ik Diaz juist heel stoer vind zoals hij er nu uitziet.
Een beetje net als het scheren van de manen en de staart, ik heb het nu bij Guda gedaan en moet stiekem bekennen dat ik het nu ook erg mooi vind.
Ik ben helaas niet in de gelegenheid om ook de hengst mee te nemen naar de keuring, het was of de ene 2 of de ander en het is makkelijker te regelen om met de merrie en het veulen te komen.
Wie is de vader van jullie veulen? Is het veulen al afgespeend? In welke rubriek(en) doen jullie mee?