[WN] ABC Mr Blue For You

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

abc_ranch

ABC Mr Blue For You

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 16:10

Hi Luitjes,

na een lange tijd, grotendeels voor de buitenwereld, uit de running te zijn geweest ben ik weer terug en wil ik jullie dan toch eindelijk kennis laten maken met de opvolger van mijn ApHC Appaloosa INCREDIBLUE TOO, die helaas vorig jaar veel te vroeg is gestorven.

Zijn naam is .... ABC MR BLUE FOR YOU ..... en is een spitting image van zijn vader.

Zijn moeder is NANY DREAM, geen onbekende bij velen van jullie.

Als jullie mij nog even uit kunnen leggen hoe het foto plaatsen ook alweer werkte, dan voeg ik deze zo snel mogelijk toe. Tot die tijd kunnen jullie mij ook op facebook bezoeken onder Anja Bergman

__Suzanne__

Re: ABC Mr Blue For You

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:00

Hoi Anja :wave: wat jammer dat Credie er niet meer is :(:) zijn zoon is mooi en doet inderdaad sterk aan hem denken!

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:53

Nou , welkom terug dan :D
Hij lijkt inderdaad sprekend op zijn vader!
Zien we je ook al met hem op 2 Oktober tijdens het Appaloosa NK?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:36

Oh wauw wat een knappert. Zo zie ik een appie toch het liefst. Blanket, lekkere grote stippen en stippen die extra opvallen door de kleur. Van verre blijf je een appie zien. Dun appaloosa's vind ik persoonlijk niet mooi qua kleur, omdat de stippen in het niet vallen tegenover het wit en dan lijkt het van verre een schimmel. Wat een pracht exemplaar.

enuh welcome back :D

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:03