Wie komen er allemaal naar de keuring in Gersloot volgend weekend?
Ik kom zelf misschien, ik zou eerst met mensen meerijden en misschien zelfs met hun Tinkers. Maar de Tinkers staan te koop, dus zij gaan niet meer. Nu moet ik met de trein en dan van Heereveen naar Gersloot fietsen, dus ik denk er nog even over. Gezien ik mijn merrie hoogstwaarschijnlijk wil overschrijven naar het ICS is het misschien wel fijn dit jaar ten minste naar een keuring geweest te zijn.
Resi_lover
Geplaatst: 08-09-11 16:26
Ik kan weer meerijden Kom kijken en (als de bak het toelaat) foto's maken.
Nee, Balou heeft een paspoort van GCDHA en er staat een stempel van het NSvT in En Balou is niet zo mooi op het moment afgeschuurde manen, groot hoofd e.d.
Resi_lover
Geplaatst: 08-09-11 20:16
Ooh, jammer.. Nouja, over een jaar of 2/3 misschien eens? als ze uitgegroeid heeft Wel gezellig als je komt kijken!
Ja, lijkt me wel leuk om dat ook een keer mee te maken. Eerst afwachten hoe ze uitgroeit.. Ben al 1x in Assen op de keuring van het NSvT geweest, alleen toen was ik een beetje laat. Dus nu poging 2, misschien , alleen dan bij een ander stamboek! Lijkt me ook wel gezellig!
Ik hoop 18 sep te kunnen komen, wil toch nog een keer kunnen vergelijken voordat ik Luna ga overschrijven, 1 okt ga ik ook naar NSvT dus zou erg mooi zijn zo vlak na elkaar. Maar het OV op zondag die kant op is echt drama.
Jammer dees. Punten aantal precies moet ik nakijken.
Vorig jaar was hij reserve dagkampioen.
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-11 21:03
Dat ben ik niet vergeten, heb met open mond naar hem zitten kijken, in verhouding met Dego was hij toen al zoveel meer Tinker, en nog steeds vind ik hem erg gaaf! Alleen die vlekje he, maar ach, sjiek zwart heeft ook wel wat.
2 jarige ruin? Ik ben benieuwd! Vind ik wel leuk om te zien, kan ik vergelijken met Luna. Luna wou ik eerst ook meenemen, maar vervoer ontbrak, en ik kan beter eerst een keer zonder paard komen kijken voordat ik haar overschrijf.
annelot
Geplaatst: 08-09-11 22:36
Hey Louis naar Gersloot! Wat leuk, ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Maak maar veel foto's van hem!