Sinds vandaag ben ik eigenaresse van Laruette, een 18 jarige KWPN merrie. Ik ken haar, en haar achtergrond al een poosje. Ze is opgegeroeid met haar Vader Gustaaf v Legaat en haar moeder Ulina v Apple King. Ze is gefokt door E.C. Wemmers te Veenhoop.
Via paardenfokken kwam ik er achter dat Laruette 2 halfzussen heeft ( van moeders kant, van vader kon ik verder niets vinden).
Zus 1: Jazz 1991, kleur Bruin, vader Caritas. Zus 2: Olinda 1996 kleur Schimmel, vader Uniform.
Wie kan mij meer vertellen over Ulinda, Gustaaf, Jazz en Olinda? Ik ben erg benieuwd naar verdere informatie en foto's. Eventuele nakomelingen van Gustaaf zijn natuurlijk ook welkom! Ook ben ik benieuwd naar oud eigenaren van Laruette! Alvast bedankt!
Zie trouwens dat ik meerdere malen de naam van moeder verkeerd in de titel en op heb gezet. Het is Ulinda..
La_ruette
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-11 23:36
Ik heb inmiddels contact gehad met de fokker. Ulinda en Gustaaf leven inmiddels niet meer. Ik ben toch benieuwd naar de halfzusjes van mijn merrie. Ik heb begrepen dat Jazz v caritas z2 heeft gelopen! Wie o wie weet er meer?