Vorig jaar heb ik hier al een keer een bericht geplaatst met hetzelfde onderwerp. Dat jaar is het niet gelukt om mijn merrie te laten dekken. Ik ben dus nog steeds op zoek naar de "ware"

Mijn merrie is een kruising welsh x arabier. De vader is een NRPS hengst (Ismar).
Ik ben eigenlijk op zoek naar een cremello hengst. Ik zou het mooi vinden om een valk of palomino veulen te fokken. Uiteraard is dit niet het belangrijkste!! Het veulen fok ik ook voor mijzelf!!!
Qua karakter ben ik opzoek naar een hengst die lief is, vrij constant is in rijden en iets meer souplesse heeft dan mijn merrie. Mijn merrie is vrij druk, is elke dag weer anders met rijden en erg ondeugend. Het zou mooi zijn als de hengst qua maat rond de 1,60-1,65 is.
In Duitsland heb ik een aantal prachtige hengsten zien staan. Weissgold is daar 1 van, prachtig! Heeft iemand hier informatie over? Hoe gaat dat in zijn werk als je een hengst uit Duitsland kiest? Is dit überhaupt wel mogelijk? En natuurlijk sta ik ook open voor andere hengsten! Dus kom maar op met jullie ideeën!
Groetjes Lienke

en bijkomende follikels die slecht wilden groeien is het niet gelukt om haar drachtig te krijgen.