Aftekeningen komen niet overeen met paspoort?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Aftekeningen komen niet overeen met paspoort?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 15:22

Hallo,

Ik keek laatst het paspoort van mijn Welsh a eventjes door, tot mijn verbazing zag ik dat er ingevuld was in zijn papieren/paspoort dat hij 3 witte voetjes heeft terwijl hij er toch echt 4 heeft. Is dit erg (met het oog op eventuele keuringen)? Het is een perlino dus de aftekeningen zijn wel moeilijk te zien, ik vermoed dat dit de reden is dat het fout is gegaan.

Hij komt trouwens uit Engeland.

Groetjes,
Nyckle

pvdbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 15:24

nee hoor is helemaal niet erg,
even de dierenarts laten komen of goede foto meenemen naar hem,
dan kan hij het bij 'aanvullingen' noteren in het paspoort, even handtekening erbij en af laten stempelen.

Lizz

Re: Aftekeningen komen niet overeen met paspoort?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 15:27

Weet je zeker dat je het goede paspoort hebt? Chipnummer komt overeen met nummer in paspoort?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 15:37

Pvdbosch: Bedankt voor je reactie, als ik dit probleempje op die manier op kan lossen ga ik binnenkort even met hem naar de dierenarts.
Lizz: Ja hoor.

Afbeelding
Zoals op deze foto te zien is zijn de aftekeningen niet goed zichtbaar (vooral achter niet). Maargoed, het is op te lossen dus probleem opgelost :)

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 15:39

Je kan het beter zien als je de benen nat maakt. Misschien kan je een foto maken nadat je z'n benen hebt afgespoten?

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:09

Tja, onze jaarling is echt met 4 witte benen geboren. En dus ook 4 witte hoeven.

Nu is zijn rv zwart en zijn been gewoon de kleur van zijn lijf. En is ook geschetst met 4 witte benen en hoeven

uryanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:37

Ik heb de voorbenen van mijn veulen een dag voor het schetsen opgeschoren. Wist van 1 been niet zeker wat voor aftekeningen ze had. Het hoort wel niet bij een Welsh, maar je ziet er inmiddels al niets meer van.

Ik weet wel dat als ik het niet had gedaan ze anders was geschetst dan nu. ;)