los springen met drachtige shet..?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xLovePonyx

los springen met drachtige shet..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 14:25

Mijn verzorg Shetje is nu 4 maanden drachtig (ongeveer). Ik sprong vroeger best veel met haar los. Maar Hier heb ik hard voor moeten werken. Want eerst rende ze niet me aan de hand. Nog steeds gaat het rennen aan de hand moeilijk en wil ze niet echt mee dus heb ik altijd al veel moeten `aanmoedigen´ en een beetje aansporen. Maar nu is ze al een tijdje drachtig en weet ik niet of ik nog met haar los kan springen...? Want ze zeggen altijd dat je moet kijken of je pony er moeite ermee heeft. Maar omdat de pony laat is begonnen met het leren van aan de hand meerennen en los springen (9jaar) doet ze het allemaal best moeilijk en moet dit nog veel geoefend worden. Maar mijn vraag is dus kan ik nog losspringen met haar want ik kan het heel slecht zien of ze het er moeilijk mee heeft want het is altijd al een beetje `moeilijk´ gegaan omdat ze het niet goed kent...

Hier een foto van toen ze nog niet drachtig was en springt (ze stote toevallig wel het balkje om. :P

Afbeelding

Ik zal nog wel een foto gaan zoeken war ze springt terwijl ze drachtig is.

Alavast bedankt! *D

xLovePonyx

Re: los springen met drachtige shet..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 14:26

ik weet trouwens niet of dit hier goed staat?!?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:26

-> SMP

xLovePonyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 15:18

weet niemand hier wat op |(

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 15:25

Echt gezond kan het niet zijn en ik vraag mij af waarom dit springen zo belangrijk is.
Ga andere dingen doen, vrijheidsdressuur, beetje wandelen,.... Ga jij maar eens op en neer springen als je zwanger bent, mij lukte het alleszins niet meer hoor.

xLovePonyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 18:48

nee klopt. Ik heb het de laatste 2maanden ook niet meer gedaan. En ben inderdaad bezig gegaan met VD! Wandelen kan alleen in de wei want ze is nog niet verkeersmak....:P En het bos is precies aan de andere kant van de weg.... Maar dan ga ik wel gewoon veder met VD!:D Het springen is me trouwens ook niet belangrijk maar om gewoon af en toe te doen ;) Want zelf vind ik dat ze het wel erg goed kan! Bedankt voor de tip!