fjord venlo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sterre91

fjord venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 18:29

Beste fjordenliefhebbers!

Ik wil heel graag een eigen fjord, daarom zoek ik een pensionstal voor maximaal 120 euro per maand in Venlo (of omgeving Venlo)

Ik heb zelf een heel goed adres gevonden voor 240 euro per maand. Dit zou ook een optie zijn, maar dan ben ik op zoek naar een mede-eigenaar/ bijrijder om de kosten mee te delen.

Dus weet jij of een leuke, maar goedkope pensionstal in Venlo of is een eigen fjord ook jou grootste wens en lijkt je het wat om samen de kosten te delen? Laat het mij weten![/b]

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:45

Pensionstal van 120 euro per maand zal wel heel moeilijk te vinden zijn.
Maar bedenk je wel als je een fjord koopt dat ook een fjord ziek kan worden en/of er onverwachtte kosten kunnen komen. Kun je die dan wel betalen? Zorg dat je een potje achter de hand hebt met een flink bedrag.

Succes ermee!

sterre91

Re: fjord venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 19:50

Bedankt voor de tip. In noodgevallen springen mijn ouders bij.

Ik denk zelf ook dat een pensionstal van 120 euro per maand moeilijk gaat worden, maar misschien iemand die thuis stallen en een weiland heeft.

Anders ben ik op zoek naar een betrouwbare bijrijder, het probleem is alleen dat ik niet iemand moet hebben die na een halfjaartje geen zin meer heeft.

Nog maar eens goed denken en rekenen.

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:24

Ik betaal zelf ook 120 per maand
Mijn fjord staat dan wel 24/7 buuiten het rijden etc op een wei.
Alleen denk ik een beetje ver weg voor jou mijne staat in melick

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:41

Dit topic hoort op EA GZ. Omdat je daar al een topic hebt geopend hier een slotje :)