Springhengst voor Indorado x Purioso merrie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bieketje

Springhengst voor Indorado x Purioso merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-11 15:37

Ik heb een 7 jarige Indorado merrie en graag had ik daar eens een veulen uit gefokt.
Het moet wel een hengst zijn die wat maat toevoegd omdat men merrie zelf maar 1,63m groot is.
Zelf had ik de hengst Asca z in gedachten vanwege zijn super karakter,maat en goede resultaten,
wat denken jullie ervan....?

Nicole288

Re: Springhengst voor Indorado x Purioso merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:34

Heb je wat meer info over de merrie, wat zijn haar goede en minder sterke punten en heb je een standfoto en mss ook een springfoto van haar?

breeder1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:23

ik zou je eldorado van de zeshoek adviseren, dat is hengst die vergroot en vermogen kan toevoegen. zelf springt hij nu internationaal onder jeroen dubbeldam en springt geweldig door zijn lijf. ;)

_lautje_

Re: Springhengst voor Indorado x Purioso merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:04

Met Asca Z moet letten op de maat. Ik heb een super super gave Asca Z x Colino x Voltaire gehad, maar slechts 1,60m... Nu was hij wel een embryo veulen.
Hij geeft over het algemeen grotere nakomelingen, maar die van mij was niet groot. Echter compenseerde hij dit ruimschoots in techniek en vermogen. Dat was onbeperkt.
Qua karakter is Asca overigens super, maar wel licht eenkennig.
Afbeelding