. Het lijkt me leuk om foto's te zien van deze paarden om te kijken of ze enigzins overeenkomsten hebben met mijn eigen merrie
Ook wat informatie over hoe ze in de omgang en/of onder het zadel zijn lijkt me erg leuk om te weten
Alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Het lijkt me leuk om foto's te zien van deze paarden om te kijken of ze enigzins overeenkomsten hebben met mijn eigen merrie
Ook wat informatie over hoe ze in de omgang en/of onder het zadel zijn lijkt me erg leuk om te weten
Alvast bedankt
Colga schreef:Ik ben inmiddels alweer een maand in het bezit van een Darwin x Lector merrie. Ze is 13 jaar oud, heeft M2 dressuur gelopen en is Z-startgerechtigd. Het is echt een schat, zowel op stal als onder het zadel.
Grappig detail: Ik ben ook nog naar jouw paardje wezen kijken toen ze te koop stond.....En uiteindelijk is het toch ook nog een Darwin geworden!
Citaat:Het paardje van MarchaL, Ozistrade.......
Zeker dat het uiteindelijk dan toch nog een Darwin is geworden
Enne, wat was jouw indruk van Ozis? Ben wel nieuwsgierig naar andermans mening natuurlijk
olijfje25 schreef:Sorry voor t off topic.
Ik heb ook een Jet Set D randy01 hij heeft wel een beetje de zelfde halslijn en oren grappig!!