French Kiss

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

missdressage

French Kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 13:25

Ik wil eens informeren of er mensen bekend zijn met de hengst French Kiss?
Afstammeling van Florestan x Donnerhall

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 13:33

Patsy

Re: French Kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 13:45

Ik ken er een, is gefokt door een duitse vriendin van mij, beestje is inmiddels 8. Het is een lief makkelijk dier, zij is zelf zwaar lichamelijk gehandicapt, heeft hem met 3 zadelmak laten maken en in laten rijden. Nu rijdt ze hem zelf, beest zet geen stap verkeerd.
Is overigens geen hele mooie geworden, maar de moeder was ook niet heel correct gebouwd, wel heel braaf overigens. Ik vond (2002) het toen de mooiste hengst van Gestut Schlossacker.

missdressage

Re: French Kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 01:07

Ik heb gehoord dat hij inderdaad heel bewerkbare paarden geeft. Mijn merrie zit prima in elkaar, goed achterbeengebruik. Alles zit er op en er aan maar ze heeft geen al te beste stap en een moeilijk mond. (Balzflug).
vandaar onze keuze om onze merrie waarschijnlijk volgend jaar toch nog te laten dekken door hem. we geraken nog aan één van de laatste rietjes dus ik denk dat we het er op gaan wagen. kennen ook zijn ruiter en hij geeft ons een goed gevoel over deze hengst en zijn nakomelingen