Wie heeft er een afstammeling van Haidas Little Smoke? Ik heb een zoon van hem en ik ben benieuwd of er nog broertjes of zusjes rondlopen en wat hun karakter is.
TNT
Geplaatst: 04-09-11 11:30
ik heb geen nakomeling van hem maar ken de hengst zelf en zijn nakomelingen, en moet zeggen dat het hele eerlijke paarden zijn sterke karakters die je even voor je moet winnen, maar dan gaan ze ook door het vuur voor je oja heb wel een halfbroer van haidas little smoke met hetzelfde karakter komt van moeders kant
bluebell
Geplaatst: 04-09-11 19:33
Ik heb een dochter van Haidas little smoke en ze is het meest gave, lieve, eerlijke, slimme, en mooiste paardje van de hele wereld!!! ( ik ben echt een fan van Smoke en zou zo nog een veulen van hem willen! ) Dolly is echt een schatje en heeft nog nooit geen stap verkeerd gezet! Ze is nu 3,5 en we gaan langzaam aan beginnen haar in te rijden. Het is echt een super braaf paardje met ijzersterke benen ( heeft de stevige droge benen van Smoke ) Dus ik kan alleen maar positieve dingen vertellen
Hier een foto van Haidas Dolly Dalton
AstridJ
Geplaatst: 13-09-11 23:05
Ik heb een merrie waarvan de opa Haidas Little Smoke is, de vader is Haidas Special Smoke. Een merrie met een superfijn karakter!
ja ik zit in het zuiden van het land en denk dat ik dit dier persoonlijk ken, het body builder type is inderdaad wel iets wat smoke door geeft, en ik denk dat dit van zijn moeder komt, dat was echt een flinke merrie
mookie
Geplaatst: 13-10-11 11:13
Ik heb een dochter van Smoke!!! Het is een lieve merrie ,super karakter, en super snel. En werkt heel graag altijd de oortjes op je gericht. Ze heeft de bouw van haar vader, alleen een beetje meer massa (dat is van moeder).
Tnt heb jij of sta jij nog steeds in Merkelbeek?
Kalli
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-11 22:59
Wat leuk om te horen! En wat een mooie halfzusjes heeft mijn 'Little Smoking Tune'!!!
Mijn 'Smoke' is overigens juist niet het bodybuilding type. Hij lijkt wat dat betreft meer op zijn moeder die race gefokt is. Hij is vrij groot voor een Quarter, ongeveer 1.60, lange benen en een lang lijf.
TNT
Geplaatst: 15-10-11 09:24
mookie schreef:
Tnt heb jij of sta jij nog steeds in Merkelbeek?
stond in merkelbeek al bijna 6 jaar weg nu ken ik je misschien?
docdemadine
Geplaatst: 15-10-11 09:51
Wij hebben ook een afstammeling van Haidas Little Smoke. En inderdaad herken ik de gedrags kenmerken. Haidas Golden Moon is een merrie van nu 4 jaar. Ze is een pittige snelle tante maar erg eerlijk in haar werk. Een heel fijne merrie waar ik al 2,5 jaar veel plezier van heb.