Hengst voor Friesche merrie WierdXJasper

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

Hengst voor Friesche merrie WierdXJasper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 19:28

Een geschikte Friesche hengst voor mijn merrie. Ik ben nu niet van plan te fokken wellicht volgend jaar of het jaar erop. Ik ben er totaal niet in thuis en misschien kunnen jullie mij leren waar ik op moet letten.

Sanne is een Wierd 409 X Jasper 366. Ze is wakker, werkwillig en een dominante maar lieve merrie mist je consequent bent.

Ze heeft niet een heel lang voorbeen, dat zou langer mogen, haar rug niet langer en verder ben ik tevreden zoals ze is. Ze heeft geen eczeem en heeft een volle bos manen en staart.

Wie o wie kan mij een beetje op weg helpen!

Hier als 3 jarige:
Afbeelding

Als 4 jarige:
Afbeelding

Dit was vorige zomer, ik heb geen recentere foto's en ze is hier wat spekkig.
http://i118.photobucket.com/albums/o101 ... 172224.jpg
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 20-08-11 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's zichtbaar, rest als link

Nicole288

Re: Hengst voor Friesche merrie WierdXJasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 23:15

Excuus, dit topic is er tussendoor geglipt, het had al eerder verplaatst moeten worden naar BKR, daar krijg je vast ook meer reacties, dus bij deze alsnog een 2e kans:

EHK -> BKR

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 19:27

Nicole288 schreef:
Excuus, dit topic is er tussendoor geglipt, het had al eerder verplaatst moeten worden naar BKR, daar krijg je vast ook meer reacties, dus bij deze alsnog een 2e kans:

EHK -> BKR

Dankjewel! :D Ik hoop het! Ik wordt helemaal hopeloos van die inteelt en verwantschapspercentages... Misschien zet ik er wel een andere hengst op... :+