Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wendie1992 schreef:hallo bokkers, ik heb een vraag.
Zoals hier boven staat, zweet mijn fjordje verschikkelijk op het moment. Ben vandaag naar buiten geweest, gewoon simpel rustig stapritje gemaakt. Na 5 min lopen zweette hij al! Toen ik terug was van het stap ritje was hij van top tot teen bezweet. T zweet droop van zijn lichaam af! Niet gewoon een beete klam, nee echt zijk en zijk nat.
Hij staat nu iederedag op het land. Zweten jullie paarden ook zo erg? Of is dit gewoon lui zweet. Hij is wel wat kilo's aangekomen.
Wendie1992 schreef:hallo bokkers, ik heb een vraag.
Zoals hier boven staat, zweet mijn fjordje verschikkelijk op het moment. Ben vandaag naar buiten geweest, gewoon simpel rustig stapritje gemaakt. Na 5 min lopen zweette hij al! Toen ik terug was van het stap ritje was hij van top tot teen bezweet. T zweet droop van zijn lichaam af! Niet gewoon een beete klam, nee echt zijk en zijk nat.
Hij staat nu iederedag op het land. Zweten jullie paarden ook zo erg? Of is dit gewoon lui zweet. Hij is wel wat kilo's aangekomen.
quartel schreef:Wendie1992 schreef:hallo bokkers, ik heb een vraag.
Mijn vorige merrie kreeg dat ook van de ene op de andere week.
Ik snapte het ook niet en reed wat rustiger met haar door.
Een paar weken later bleek dat ze al die tijd gewoon heel erg veel pijn heeft gehad maar het niet wilde laten merken.
Dat is een groot nadeel als je een paard met een hoge pijngrens hebt