Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ti_Amo schreef:Saartje87 schreef:ik bedoel daadwerkelijk 15000 ja, en dat was het budget.. de vraagprijs was meer als het dubbel...
volgens mij wil jij alleen maar uit de hoogte doen want als je op mp sporthorses of hier op bokt zoekt vind je bijna alle tinkers ruim in dat budget kun je er wel 10 voor kopen.
8nnemiek schreef:Dus de vraagprijs was meer dan 30.000 euro? Dat geloof ik echt niet hoor. Je hebt het waarschijnlijk verkeerd verstaan, of iemand heeft je daar voor de gek gehoudenMisschien dachten ze dat je hen voor de gek hield toen je het had over een budget van 15.000?
..of het moet een goedgekeurde supergeweldige dekhengst zijn geweest die ze niet kwijt wilden.. maar dan nog..
De prijzen liggen rond de 4000 euro voor een mooie tinker.. in belgië vaak nog iets lager zelfs.
Spiritdancer schreef:Misschien loopt de verkoper door de eurocrisis al op de zaak vooruit en denkt alweer in Belgische franken? Wat een achterlijke prijs zeg.