Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vala schreef:Op paardenfokken kun je niet zien wie de eigenaar is. ik snap het niet goed, is dit nu jouw paard of is dit jouw paard geweest?
En de xx en ox is het percentage engels en arabisch bloed.
Vala schreef:Je kunt wel als je lid bent van het KWPN, of iemand vragen die lid is, achterhalen wie nu de geregistreerde is. Dus wiens naam op dit moment op het papier staat.
celano schreef:Vala schreef:Je kunt wel als je lid bent van het KWPN, of iemand vragen die lid is, achterhalen wie nu de geregistreerde is. Dus wiens naam op dit moment op het papier staat.
Hoe dan? Die informatie geven ze niet vrij hoor.
en TS, in je profiel staat dat Nesprit 16 jaar is geworden. Bedoel je daar niet mee dat ze al overleden is? Dan heeft ze natuurlijk geen eigenaar meer.
celano schreef:Vala schreef:Je kunt wel als je lid bent van het KWPN, of iemand vragen die lid is, achterhalen wie nu de geregistreerde is. Dus wiens naam op dit moment op het papier staat.
en TS, in je profiel staat dat Nesprit 16 jaar is geworden. Bedoel je daar niet mee dat ze al overleden is? Dan heeft ze natuurlijk geen eigenaar meer.
Vala schreef:celano schreef:
Jawel hoor een kennis van mij heeft pas de gegevens van 2 paarden die ik verzorgd heb voor mij opgevraagd, en die kreeg ze gewoon via de mail.
Vala schreef:celano schreef:[quote=
"Vala"]
Je kunt wel als je lid bent van het KWPN, of iemand vragen die lid is, achterhalen wie nu de geregistreerde is. Dus wiens naam op dit moment op het papier staat.
flyfly schreef:Als je alleen maar een naam hebt (en misschien was het wel niet de stamboeknaam) en geen nummer of ouders, dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Ze willen je bij het KWPN graag helpen maar gaan je echt niet alle info sturen van alle Nesprit's.