Mijn merrie is in juni overleden en ze moest helaas haar veulen achterlaten .... Diezelfde dag bracht een meneer zijn merrie, het veulen was daar van overleden. De merrie had nog melk dus ze werd direct naar ons gebracht. Nu is Balou 4 maand oud en de merrie geeft bijna geen melk meer dus word ze volgende week weggebracht. Ik ben de eigenaar van de merrie heeeeeel erg dankbaar! En wil hem graag wat geven, maar wat ?
Misschien een leuke foto op canvas van zijn merrie ?
johanne
Geplaatst: 02-08-11 21:07
misschien een bos bloemen en bijv een tijdschrift bon noem ook maar iets.
quartel
Geplaatst: 02-08-11 21:08
een paarden lunch pakket? Zak met brok, snoepjes er bij, liksteen en ander spul.
HorseIsLife
Geplaatst: 02-08-11 21:09
uuuhm, sowieso denk ik een heeeele grote bos bloemen & iets van een kaartje ? tjaa, wat zou je hem nog meer kunnen geven, behalve een gezonde merrie terug
Parkietjee_
Geplaatst: 02-08-11 21:10
Ik zou ook een mooie lijst geven, met foto van zn paard erin. Simpel, maar wel persoonlijk.
Tendance
Geplaatst: 02-08-11 21:10
Foto van de beide beestjes op canvas. Bloemetje en een bon voor een etentje!
Sjolvir
Geplaatst: 02-08-11 21:12
Tendance schreef:
Foto van de beide beestjes op canvas. Bloemetje en een bon voor een etentje!
Dat vind ik ook de beste combi!!!
Onbetaalbaar toch, zo iemand die zijn merrie uitleend, zodat je veulen op kan groeien!
Zonder merrie was er geen veulen geweest. Al met al zou dit kunnen voor.... 15 euro bloemetje, 75 euro etensbon, en 25 euro canvas... Ben je 115 euro kwijt... Dat is je veulen vast wel waard.
Een leuke foto van de merrie laten uitvergroten eventueel met jou veulen erbij.Bloemen?Kaartje?Of iets meer orgineel.Misschien een fotokader met foto van merrie en veulen? sorry,wat is canvas?
Foto van de merrie op canvas,bloemetje en iets leuks voor de merrie (mooie halsterset o.i.d.). Etentje is ook een leuk idee
KletsKoekje
Geplaatst: 03-08-11 18:02
Bloemetje en diner-bon vind ik een origineel cadeau. Ik weet niet of je de man goed kent, maar kaarten voor event zou ik niet zo snel doen als je hem niet goed kent. Wellicht houdt hij er niet van en moet hij ze weggeven. Erg zonde.
http://www.giftfor2.nl/Cadeau/Etentje-voor-twee.aspx Dit is een diner-bon van Girft-for-2 en kost 35 euro voor 2 personen. In te leveren in verschillende plaatsen in Nederland en Belgie en wanneer en met wie hij maar wilt (binnen een jaar). En een bos bloemen voor 15 euro = 50 euro. Die bon is erg leuk, heb ik zelf ook gekregen voor verjaardag en erg geslaagd!
petraaken
van eten wel maar veel mannen gaan niet graag op restaurant en persoonlijk ik ook niet. Veel mensen vinden een bbq gewoon erg gezellig en je hoeft niet super opgedirkt te zijn.
ik zou zorgen dat je de merrie netjes afleverd, dus goed gepoetst of gewassen en net bij de smid geweest.
een foto op canvas zou ik persoonlijk niet zo snel doen, niet iedereen houd er van om een canvas doek van zijn paard in de kamer te hangen en doordat je het krijgt voel je je indirect verplicht het ding op te hangen.
Ik zou gaan voor een bos bloemen, een kaartje en VVV bonnen, zijn bij heel veel dingen inwisselbaar en zo kan hij zelf beslissen wat hij er mee doet.
Nickyyyy
Geplaatst: 04-08-11 08:20
Ik zou het simpel houden, net als wat andere zeggen misschien houd hij niet van uit eten of van een horse event.
Een leuk kaartje waar je duidelijk in beschrijft hoe dankbaar je hem bent. En hem zoals andere al zeiden een keertje uitnodigen om te kijken hoe het met je veulen is.
Ik weet zelf niet echt wat hij leuk vind, in ieder geval wel Welsh pony's.
Maar het zijn allemaal hele leuke ideeen, Hij krijgt sowieso een grote bos bloemen en iets voor zijn pony. Maar is dat wel goed genoeg? Ik zelf denk het wel..