Op 20 en 21 Augustus 2011 word dit jaar de Arabissimo weer gehouden. Ook dit jaar zal deze weer worden verreden op HC de Schalm te Renswoude.
Op zaterdag 20 augustus 2011 zal de dressuur en de speed verreden worden. Tevens zal de liberty gehouden worden.
Op zondag 21 augustus 2011 zal het springen plaatsvinden en de cross. Dit jaar is er net als vorig jaar ook een springwedstrijd voor alle rassen (pony's en paarden) Het is dus mogelijk om voor winstpunten te starten in het springen. Hier zal gereden worden voor prijzengeld.
Het inschrijfformulier zal zo spoedig mogelijk online verschijnen.
Er zijn een beperkt aantal stallen. Mocht je een stal nodig hebben vul het dan in op het inschrijfformulier. Voor vragen neem, dan contact op met mij middels PB of gettyketels@gmail.com
We hopen op zoveel mogelijk deelnemers op de zondag, dus mensen: twijfel je nog, doe mee op 17 juli mee aan de arabissimo oefendag zodat je op zondag met je volbloed mee kan starten tijdens het springen en/of de cross!
FiveSports
Geplaatst: 06-08-11 20:26
Zijn er mensen van hier die gaan kijken op 1 van de dagen? Nog nooit bij een wedstrijd of iets dergelijks geweest lijkt me wel leuk
Speed ga ik niet aan beginnen, dat overleef ik niet (hetzij mentaal niet, hetzij fysiek niet )
Wij doen alleen L1 en Liberty!
piepelie
Geplaatst: 10-08-11 07:22
Nou eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik de speed wel ga overleven!! . Ik denk dat ik mijn ogen maar dicht toe en me goed ga vasthouden en dan zien we wel