Hoe zou ik te weten kunnen komen vanwaar m'n welsh komt....de mensen waarvan we hem hebben gekocht houden de lippen stijf en zeggen me niks. Hij heeft geen papieren of chip. Kan ik op een manier hier toch achter komen? bedankt
heb ervoor gebeld en ik kan hem gewoon zelf laten chippen en dan alles op mijn naam laten doen...gelukkig maar. dus dat doe ik ook.....maar zou toch graag willen weten wie zijn ouders zijn enz....en miss dat ik zo nadien te weten kan komen aan wie ze hem verkocht hebben enz enz enz...
Is er een reden waarom de vorige eigenaren het niet willen vertellen of weten ze simpelweg niet wie de ouders zijn? Lijkt me niet dat ze er een geheim van hoeven maken.
ze vertellen me gewoon niets....als ik vraag of ze me kan vertellen van wie ze de pony voordien heeft antwoord ze me gewoon niet op deze vraag....heb dit al verschillende keren gevraagd in mail, maar nog steeds geen antwoord. Jammer genoeg. :-(
Iets meer van de situatie wetende zou ik in jou geval dat ook graag weten Wel jammer dat ze het niet gewoon willen zeggen .. maarja, zal misschien wel een reden achter zitten ... Is de DA trouwens nu vandaag geweest? Of was dat niet vandaag? Ik zou niet meteen weten hoe je er nog achter zou kunnen komen, je zou bv. we een berichtje kunnen zetten bij opsporing hier op bokt of op kapaza en dat soort sites, dat je de vorige eigenaar(s) zoekt. Maar dat is een speld in een hooiberg denk ik, je kan het in ieder geval wel proberen
tsja, een officiële naam heb je natuurlijk ook niet, anders had je daar miss iets mee gekund.. Het is een long shot maar miss met een foto? Mijn pony werd op de show een aantal keren herkend als zijnde er eentje van die fokker/uit die lijn, dus heel heel heel miss weten de kenners hier er wat uit te halen.. Lastig zeg!
Heb de DA vandaag opnieuw moeten bellen, want hij was in verlof tot vandaag. Hij komt nu vrijdag in de namiddag langs...dus ben benieuwd wat er allemaal uit de bus gaat komen. Heb klinische keuring, volledige vaccinatie gevraagd en ontworming. Omdat ik dus van niets zeker ben. Ik ga vanaf dan ook meer weten over hem ivm z'n ouderdom en of hij nog bereden kan worden of niet enz....
Ik ga dat zeker eens proberen hier op opsporing, maar vrees er een beetje voor dat er hier niemand hem gaat herkennen. Vanzodra ik vrijdag iets meer weet kan ik hem dus ook eens op 2dehands of kapaza zetten....miss dat iemand hem daar herkend, buiten de vorige eigenares dan.
ldj moet je daarvoor niet iig een vermoeden hebben? Of kunnen ze vrij makkelijk zonder enig vermoeden van waar ze het moeten zoeken bepalen wie de ouders zijn?
Ik dacht dat als je denkt een ras te weten, dat je het DNA kunt laten checken... Maar dat is al jaren geleden dat ik dat gehoord heb hoor... Onze shet vonden fokkers mooi, weliswaar een ruin, maar wilde daar best ouders van weten. Hij had een stempel in zijn lip ofzoiets? Maar hij was eigelijk al te oud om dat nog uit te gaan zoeken. Volgens mij heb ik toen ook wel eens iemand over DNA checken gehoord. Maar bind me er niet aan vast hoor