Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
astrea schreef:Wij gaan zeker heen met onze 2 twenters.![]()
Silvia is een Mensinghe's Rinaldo x Djordy
Gerdien is een Jasper x Brummershoeve Boss
Heb er heel veel zin in.
Vind dat ze er op dit moment nog beter voor staan dan in Gasselte.
trishvm schreef:welke merrie hebben jullie mee?heb vandaag de lijsten gekregen,dan kan ik even kijken....
totalias schreef:Wij gaan ook met sabina een driejarige jasper x Brummerhoeve boss.
En we zijn nartuurlijk ook benieuwd hoe onze fokprodukten het gaan doen bij de tweejarigen.Silvia en gerdien. Silvia was in gasselte beste van de een -en tweejarigen.En we zijn ook erg benieuwd hoe cillaarshoek ,Elise de veulenkampioen van sint oedenrode het gaat doen. De moeder hiervan is ook bij ons gefokt. Verder wens ik een ieder veel suc 6
totalias schreef:Wij gaan ook met sabina een driejarige jasper x Brummerhoeve boss.
En we zijn nartuurlijk ook benieuwd hoe onze fokprodukten het gaan doen bij de tweejarigen.Silvia en gerdien. Silvia was in gasselte beste van de een -en tweejarigen.En we zijn ook erg benieuwd hoe cillaarshoek ,Elise de veulenkampioen van sint oedenrode het gaat doen. De moeder hiervan is ook bij ons gefokt. Verder wens ik een ieder veel suc 6