Ik ben van plan mijn merrie te laten dekken en ben vooral zot van Toulon en Calvaro Z bloed... Dus vroeg ik me af of er iemand een hengst kent dat deze twee in zijn bloedlijn heeft???
Alvast bedankt!!!
juliomariner
Geplaatst: 20-07-11 19:08
Volgens paardenfokken zou je dan kunnen denken aan: HAKIM OURAI BWP Toulon x Calypso III (hierbij komt het Cor de La B. bloed van Calvaro terug) of: CHARLEKIJN VAN T&L Z gekeurd (Toulon x Contender weer Corde bloed) Of: DARLON VAN DIJKERSHOF SF gekeurd, (Toulon x Capital L , hierdoor komt Capitol bloed uit Calvaro terug) Of: Zambesi KWPN gekeurd -= Heartbreaker x Calvaro (hierdoor komt Heartbrekerbloed van Toulon terug
Toulon x Calvaro is volgens mij nog nergens goedgekeurd.
Een andere keuze mogelijkheid is er volgens mij niet
Zambesi geeft erg mooie nakomelingen en hij komt zelf uit een hele goede moederlijn. Ik zit nog wel steeds te wachten tot hij eens wat beter gaat presteren zelf, maar qua nakomelingen doet hij het goed.!
pepsyloverke
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-11 17:24
Jah waarom ben ik zo zot van hun bloed? Goeie vraag eigelijk ik heb hen eigelijk altijd graag zien springen, hebben veel vermogen en geven fijne paardjes Maar er zijn er nog veel waar ik zot van ben hoor