Ben ik te groot? Te zwaar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ben ik te groot? Te zwaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 01:20

Aan gezien ik niet weet waar ik dit moet patsen dacht ik maar dat ik het het beste hier neer kon zetten.

Als aller eerste ik hoef verder geen commentaar dat ik geen rijbroek aan heb & geen cap op heb.

Even korte uitleg!
Chico is van een meisje van 13 zei kan hem gewoon niet aan en hij heeft echt lak aan haar... Verkopen wil ze niet als ik er 2 dagen op rij gaat het weer ruim 2 weken goed. Maar dit wil ik niet blijven doen (omdat ik denk dat ik echter te groot ben voor hem. Wauw hem eerder 2dagen in de week voor haar bij rijden maar ik kwam foto's tegen van meiden op hun shet waar ik echter van schok! nu wil ik dus alleen weten of jullie mij te groot & te zwaar vinden voor hem.

Chico is een shet x welsh pony van volgens mij 8 jaar oud. hij is erg breed gebouwd & zijn stok maat is 1.10

Ik ben 19 & 1.65 groot & weeg 52 kilo
Teven ben ik het meisje met het ijsje in haar hand haha (kreeg een pbtje van iemand bedankt daar voor!)

Foto :
weet dat die vaag is maag heb niks beters!
Afbeelding

In igg bedankt al vast!

zosja24

Re: Ben ik te groot? Te zwaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 01:32

vind het mee vallen hoor hij is erg sterk dus het valt mee naar mijn mening..

mogley74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 01:34

tsja, ben je te groot.. Wat vind je zelf? Er bestaan onder de gebruikers van bokt meerdere mening over te groot of te zwaar zijn. Heeft je pony moeite met je te dragen? Hoe voel jij je er zelf bij als je aan het rijden bent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 01:36

als ik hem vergelijk met mijn eigen shet x welsh van 1.10 alleen die is small gebouwd.... Hij heeft er meer last van als dat chico dat heeft... Chico springt met mij ook met gemak nog een sprongetje... Als ik dat bij [***] doe dan ben ik bang dat die zijn benen breek gaat dan om 30 cm (hij kon ook niet springen..) Maar tot zo verre heeft de pony er geen last van zal ik het anders een keertje filmen? mis kunnen jullie het dan ook zien of juist niet? ben er een beetje onzeker over omdat ik hem niet tot last wil zijn ....

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 01:36

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 01:39

Dit moet dus in het centrale topic. link is al gegeven, er is ook al getemt. ga verder in het centrale topic.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 01:40

Misschien wat te groot maar zeker niet te zwaar. En als de pony even bootcamp moet krijgen en met kleinere/jongere ruiters niet te hanteren is, dan maakt het niet uit of het niet smoelt. Zolang als je qua gewicht de pony niet schaadt (Shetters kunnen tot 100 kilo aan gewicht aan) en je je geen zorgen maakt over je eigen rijstijl die er niet op vooruit gaat als je op wat kleinere paarden rijdt, maakt het toch niet uit wat een ander ervan vindt?

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 01:51

Zoals al aangegeven mag je hier verder. Dus hier een slotje.