Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LdJ schreef:@ Regtur, omdat ook het sportpredikaat besproken werd, dacht ik dat ook eens aan te halen. Maar als het om Nederlandse prestatie's gaat, zijn die ook op te noemen![]()
De mogelijkheid om dressuur of springen onder het zadel geklasseerd te worden zit er niet in, goede kleine ruitertjes boven de 12 jaar met punten voor het L2 zijn er helaas niet zoveel, zeker hier in de buurt niet. En om nu nog een 16 jarige hengst daarvoor te gaan beleren, eer dat hij dan L2 startgerechtigd is, mag hij met pensioen![]()
Ik heb daarom deze vraag ook bij het bestuur ingediend, deze is nu in behandeling, hoewel ik denk dat het nog wel even duurt, want vorige week kreeg ik een mailtje dat mijn vraag van vorig jaar juli in behandeling is genomen.... We wachten af
patrick76 schreef:LdJ schreef:@ Regtur, omdat ook het sportpredikaat besproken werd, dacht ik dat ook eens aan te halen. Maar als het om Nederlandse prestatie's gaat, zijn die ook op te noemen![]()
De mogelijkheid om dressuur of springen onder het zadel geklasseerd te worden zit er niet in, goede kleine ruitertjes boven de 12 jaar met punten voor het L2 zijn er helaas niet zoveel, zeker hier in de buurt niet. En om nu nog een 16 jarige hengst daarvoor te gaan beleren, eer dat hij dan L2 startgerechtigd is, mag hij met pensioen![]()
Ik heb daarom deze vraag ook bij het bestuur ingediend, deze is nu in behandeling, hoewel ik denk dat het nog wel even duurt, want vorige week kreeg ik een mailtje dat mijn vraag van vorig jaar juli in behandeling is genomen.... We wachten af
"Vroeger" , toen er nog wedstrijden werden verreden onder de vlag van de Welsh Tuigpony Vereninging Nederland konden de pony's die in de openklasse liepen en een bepaald aantal winstpunten hadden behaald in aanmerking komen voor het sportpredicaat. Zo heeft destijds Brukel's Renco het sportpredicaat gekregen. Maar das al wel heel lang geleden. De winstpunten werden geregistreerd bij en door de KNHS. De wedstrijdjes die nu bij het NWPCS of in de tuigpony compentitie worden verreden worden volgens mij niet officieel via de KNHS geregeld dus werken ook niet met een winstpunten systeem.