Bedankt allemaal
onley schreef:ik zie dat ze nog steeds samen staat met mams..
Was het moeilijk om op hetzelfde erf af te spenen? of drinkt ze nog bij mams?

Nee ze drinkt niet meer bij mama. Met ruim 5 maanden is ze gespeend, mams heeft een weekje op de kliniek gestaan ivm operatie aan haar kiezen, en daarna ruim een maand in weides naast elkaar. Ging eigelijk heel goed!
Diane_Basje schreef:Ze is gewoon een bruine. Als ik haar zo zie denk ik dat paps zwart of bruin is geweest (evt bont maar dat heeft hij dan niet doorgegeven). Moeders is vos met flaxen (zeg maar zweetvos, dat zijn alle haffies). Ik denk datv je over haar kleur twijfelt ivm de lichte plekken? Dat komt gewoon van mams.
Dit kan niet anders dan een bruine zijn. Succes met haar, veel plezier.
Ik dacht het ook hoor, dat ze bruin is, dat staat ook in haar paspoort. Eventueel sabino ivm witte kin en vlek op haar buik. Haar vader was idd zwart bont.
Maar laatst was hier iemand die er verstand van zou hebben, die mij vertelde dat ze wildkleur is, maar dan hoort ze geen witte voeten te hebben, maar dat komt vaker voor bij kruisingen..? Ze zou ook valk kunnen zijn volgens hem, dat Wendy een creme gen zou hebben wat je niet duidelijk ziet ivm de flaxen..? Maar als ik dat zeker wilde weten zou ik moeten testen. Dat zei hij, ik heb er zelf geen verstand van dus geen idee of het zo is.
Vind het wel heel leuk dat ze zo'n toverballetje is, in de winter donker met witte benen en een aalstreep en in de zomer licht met zwart gestreepte beentjes