ik zal eerst ff zeggen dat ik hier niet zoveel op mun houding heb gelet(denk dan aan pianohandjes, benen enz.) maar dat kwam omdat het maar ff rondhobbelen :p en ze staan trouwens ook niet op vorgorde
zijn mooie hoofdje :p let wel het was 30 graden en voor me hadden al 3 mensen gereden(de volgende foto's zijn van mijn eerste bezoek...) http://www.mijnalbum.nl/Foto-N3JO8HEQ-D.jpg
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 16-07-11 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max 2 foto's ter illustratie. Voor meer foto's kan een topic op ITP geopend worden.
Major daar in tegen van Stal Hofs is een buffeltje!
Hier heeft hij hele korte manen. Nu tot over zijn schouder. Major is in de omgang erg lomp, loopt je zo ondersteboven. (Tja, is en blijft een dekhengst.) Maar voor de kar en aan de longe erg braaf en doet zijn best voor je.
haha ja hij heeft ook een winterrust gehad dus de spiertjes moet je nog goed zoeken haha hij heeft op het moment ook korte manen omdat ie allergisch was voor pavokoeken die hij kreeg en daardoor ging hij schuren maar dit groeit al aardig bij!(gelukkig haha)
ohja het is trouwens een 5 jarige ruin van 1,60 zijn stamboek naam is dancing grass geronimo en zijn roepnaam is storm
Kentaro
Geplaatst: 13-07-11 19:15
:Fantastisch!!! (Nu nog een beetje pokon in de manen en dan is het helemaal goed ) Heel erg veel geluk met die kanjer!!!
Het is niet de bedoeling dat dit een fotoverzamel topic gaat worden. Daarvan is er al eentje op BKR. Informatieve zaken en wetenswaardigheden uitwisselen over dit ras, dat is hier ontopic.
Volgens mij is een Schwarzwälder Fuchs toch echt een koudbloed hoor, hij wordt niet voor niets Schwarzwälder Koudbloed genoemd. Waarom valt dit ras volgens jou (Kentaro) onder de Barokken?