De ideale NF

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hygge

De ideale NF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 17:19

Wat is volgens jullie de ideale NF pony?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 20:45

Dat is maar net wat je ermee wilt.....
Mijn man rijd samengestelde menwedstrijden klasse 2, die wil een super voorwaarst span, met de wil om te werken, die een nette dressuurproef/vaardigheid kunnen neerzetten, maar ook kunnen vlammen in de marathon.
Ikzelf en mijn dochter rijden deze 2 pony;s onder de man, daar zijn ze dan ook super betrouwbaar en meegaand, met springen is de 1 precies goed voor mijn dochter, de ander heeft meer lef en trekt echt op de hindernis, dus weer goed voor mij.

We hebben 1 van Brummershoeve Boss(12j) en 1 Watershof Pretendent(6j), de B.Boss is een zeer getalenteerde(men) pony, waar we nu ook bij ontdekken dat hij mega springt.
De W.Pretendent is de vlotste van de 2, wil ontzettend graag en veel, nu 1 jaar in het 1 en 2 span beleerd, wat super gaat.
De jongste gaat nu zelfs zo goed, dat nog moet blijken of het als span het juiste is,het is moeilijk om 2 gelijke pony;s te vinden als 2 span....

Wellicht moeten we alsnog verder zoeken voor een andere erbij, om echt in de bovenste regionen mee te kunnen rijden.