via deze weg wil ik een oproep doen. wie oh wie kent onze merrie.
wij zoeken informatie over haar omdat zij eigenlijk stamboom papier heeft maar omdat ze te vaak in de handel is gekomen is ze die verloren.
wij kochten deze merrie dit jaar in vlijmen. super lieve pony, met gouden karakter.
later kwamen wij er achter dat ze een brandmerk had, dus dat wil zeggen dat er staboom papier bij moet zitten.
we kwamen er achter omdat ze in de rui was en daardoor haar brandmerk te voorschijn kwam, net als nu bv zie je er echt niks van.
wij zijn naar een new forest fokker geweest en die herkende inderdaad het brandmerk van het new forest.
hij vertelde mij ook dat onze pony dan weldegelijk een stamboom heeft omdat ze een brandmerk heeft.
ze worden dan zeg maar door het brandmerken in het stamboek opgenomen.
brandmerken gebeurd nu niet meer dus de merrie moet ouder zijn dan 12, en dat is ze ook wel.
de vader van onze merrie is dus een goed gekeurde new forest hengst.
wij hebben helaas alleen maar een paspoort gehad.
wij zijn een zoektocht gaan doen maar we zijn er niet ver mee gekomen.
op het paspoort staat een fokker die hebben wij gebeld maar dit bleek een handelaar te zijn (r.veltkamp uit lochem) hij heeft onze pony in 2004 laten chippen en dus dit betekend ook dat HIJ haar die naam en geboorte datum in het paspoort heeft gegeven.
dus haar naam en geboorte datum is niet oficieel.
in het paspoort heet ze nu; tanja, en haar geboorte datum in het paspoort is 01-01-1992
nu zoeken wij dus oude eigenaren of de fokker die onze merrie herkend.
het gaat ons totaal niet om het papier maar wij willen heel graag weten hoe oud onze pony werkelijk is, en hoe ze in het echt heet.
ze is echt super lief en ze mag gewoon haar oude dag bij ons uitvieren want ze gaat niet weg.
deze pony gaat niet meer de handel in!!
wie oh wie kan ons helpen.
ze heeft dus in lochem (gelderland) gestaan en wij hebben haar in vlijmen (noord brabant, vlakbij drunnen) gekocht.
weet je iets of herken je haar pb mij aub dan.
we hebben er wat fotos bij gedaan mischien herkent iemand haar.
we horen het graag groetjes

http://i1043.photobucket.com/albums/b431/simmertje2000/tanjavlijmen.jpg
http://i1043.photobucket.com/albums/b431/simmertje2000/tanjabewerkt.jpg