Het is de bedoeling dat wij gaan met de grote maats zwarte twenter Carola van de Koude Hoek (veulen en enterpremie), en met Eveninglight van de Koude Hoek, zij is een zwarte grote maats veulen. Wie gaat nog meer?
Ik ga ook weer!! Moeten we elkaar daar toch eens even opzoeken, wel zo leuk... Heb je ze mooi in conditie? Vlammen dit jaar!!
We hebben onze drie pony's opgegeven: Elanka, Danisha en Wonder. Maar moet wel even kijken hoe met name de laatste zich houdt. Ik heb er al wel weer zin in hoor!!
Haha, gelukkig heb je nog even de tijd om uit te vogelen waar je de tomtom op in moet stellen Dat weekend zijn de premiekeuringen in Beek, Kootwijkerbroek of Zeijen. Gaat er al een lichtje branden? Ik ben bezig met de catalogus voor Kootwijkerbroek; volgens mij bij ons geen ruinen, dus geen mini-meeting
Heb je een zoon van Harlando? Leuk! Succes alvast....
@Arianne: We moeten zeker even meeten, zo van hoi, ik ben Arianne, Hoi, ik ook. Valt Elanka in de middenmaat of in de grote maat? Anders komen we misschien wel bij elkaar in de rubriek. Ik vind Carola met de dag mooier worden. Vind haar er echt super uitzien. Maar dat zegt natuurlijk niks... Eva kan beter, ik vind haar een korte hals hebben. Maar vind haar ook een knap ding hoor. @Stef, zou leuk zijn als je bij ons komt. Maar vraag me af welke hengst je nou eigenlijk bedoeld. De naam komt mij niet bekend voor.
Nee, die komt mij ook niet bekend voor Stef... Maar ik ken ook niet elke hengst
Haha, ja Arianne, dat lijkt me een goede beginzin Maar ga je zeker even in de gaten houden. Klinkt in elk geval goed, je ponietjes. Dat je er zelf tevreden over bent is het allerbelangrijkste, nu de heren jury die zaterdag nog, haha. Eva en Elanka hoeven niet tegen elkaar; we zijn al bezig met de catalogus. Elanka is een laat veulen, dus die zit in één van de laatste rubrieken. Kunnen we elkaar gewoon aanmoedigen....
Echt Jessica, kom je misschien kijken? Dat zou gezellig zijn. Maar is wel een flink eind rijden voor jou! Anders krijg je weer een sms hoor
owja haha das waar ook ja. Wat erg he hahaha, altijd kopnummer dus + kampioenschap
Arianne
Geplaatst: 03-08-11 09:14
Ja kopnummer sowieso. En laatste!! Ach, ik had het echt leuker gevonden als ze met meer in een rubriek stond. Dit vind ik maar saaaaaaai. En ik moet voor het kampioenschap nog tegen de enige andere jeugdpony kleine maat, een twentertje. Oh ja, misschien wordt er nog wat uitgeselecteerd. Arianne (handig, dezelfde naam), ik zal je zo je tegenstanders even pb-en
Ik vind het maar lang duren voordat ze de volledige uitslagen op internet zetten hoor. Ik ben wel beneuwd naar de mijne. En de volledige uitslagen van drente noord (die keuring was op dezelfde dag) staan er al bijna een week op.