Welk paard?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FreakyGait

Welk paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 15:51

Hallo,
Ik heb persoonlijk geen verstand van paarden. En mijn vader heeft er totaal niets mee. Maar hij heeft wel de wens om op een groot paard te zitten. En we zijn bezig met de voorbereidingen voor zijn 50e verjaardag (oke is nog 2 jaar weg maar we zin er al mee bezig) en we willen hem dus verrassen om op zo'n paard te rijden.
Alleen nu is mijn vraag dus. Wat is de naam van dat allergrootste ras paard? En waar in Nederland zijn ze te vinden waar je ze kan huren om te rijden? En hoeveel gaat het kosten om erop te rijden voor misschien maar een klein rondje?

Ik zou dankbaar zijn als iemand me ermee zou kunnen helpen.

Groetjes Gait

Nrkee

Re: Welk paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:54

Ik denk dat een Shire het grootste ras, is volgens mij. Je hebt ergens in Nederland wel een manege waar je een trektocht kunt maken op een shire. moet je anders ff googlen!:)

Astrid_Brann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:55

Het allergrootste paardenras is de Shire.
Ik weet dat ze bij deze stal : http://www.bigfieldshires.nl/ buitenritten organiseren.
Je zou denk ik contact moeten opnemen voor de mogelijkheden.
Google anders eens op Shire, misschien vind je dan wel wat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:58

Op bokt is iemand die dit doet, die heeft een shire die groter is dan 2m. Dapper dacht ik...

FreakyGait

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 16:12

Oke heel erg bedankt allemaal. Ik heb het opgeschreven en het net aan Sylvia verteld. We gaan er iets mee doen. Maar ik hoor graag meer adresjes als het kan^^

Groetjes Gait